Söndagspromenad till vallokalen...!

2013-09-15, 14:32:49 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Idag har Scilla och Katrina varit med mig och mormor till vallokalen. Vi har nu röstat i kyrkovalet. Det var mycket folk i rörelse vid vallokalen som kommenterade att tjejerna är så fina. Idag hade de också de fina nya halsbanden.  "De ska vi inte springa runt i till vardags" tyckte mormor. Fast jag tycker nog att de kan passa vilken dag som :)

Idag har vi röstat...!



Maria Segedi

Kul att läsa i bloggen igen! Vilka dunderfina halsaband! Var har du köpt dem?

Svar: Kul att du kollar min blogg :)) Himla skoj att skriva lite om det känns uppskattat! Halsbanden är verkligen ursnygga och jag har köpt dem på vinthundsboden.se
Finns flera olika martinglehalsband av denna typen. De är funktionella också! Jag är jättenöjd :) Ha det gott!
Margaretha Jansson



2013-09-15, 14:53:48 URL: http://theycallmemad.wordpress.com



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?