Min säng...!

2014-01-10, 23:14:16 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Jisses vad populär min säng blev plötsligt då! Här är fullsatt jämt och ständigt sen Lilleman kom :) Nu tänker jag gå och lägga mig och det ligger en vit på tvären och en svartlurvig på längden. Den lurvige flyttar sig i halvlek. Det blir för varmt hela natten. Den vita ligger nog kvar i värmen hos mor i huset. Om hon inte blir störd...Själv ligger jag som på en fönsterbräda! Katrina ligger på soffan och blandar sig inte nattetid. Det är skönt med egen kuppe tycker hon oftast. Matte är bra om hon rädd eller om hon tycker att vi inte har umgåtts så mycket. Då tar hon plats som det självklaraste i världen och då gör sig heller ingen annan besvär. 
Men nu ligger här alltså åtta tassar och värmer upp. Man kanske skulle ta plats i det lilla huset...

Fullt...





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?