Tolv tassar...!

2014-01-06, 20:36:38 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Som det nu är så torkar jag 12 tassar fyra gånger om dagen. Det går fint här! Hade någon sagt till mig för så där fem år sedan att jag skulle ha tre hundar 2014 så hade jag skrattat och slagit med händer och fötter. För fem år sedan 
var Amos nästan två år och rätt mycket...Han är ju Flatte och glad ;) Nu är Amos snart sju år och han har glidit in i flocken här som den självklaraste killen någonsin. Tjejerna har tagit emot Amos på ett imponerande sätt. Första morgonen drog de in honom i sin morgonhälsningsceremoni och nu är han en i gänget. Fast de tycker att han är konstig... Grejer i munnen hela tiden och springer efter bollar! Amos tycker att tjejerna är konstiga som bara springer när vi är i hagen. Helt meningslöst tycker han. Alla roterar runt här mellan hundbäddar och soffor utan minsta antydan till tjafs. Matordningen har vi fått ihop bra. Amos har nu samma  mat som tjejerna och följer deras tider. 
Just nu råder kvällslugn. Det har varit en mysig dag. Sista lediga dagen innan vardagen tar vid på allvar. Vi har det fint tycker trion här. Matte kan gott vara hemma jämt tycker säkert mina tre fina 
♡ ♡ ♡

Fina trion...♡

I hagen...






LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?